Pablo and Ely d’abril 08, 2018 Benvolguts pares i mares, Durant les vacances de Setmana Santa, l’Ely, la mascota d’Espronceda, va marxar a casa del Pablo i s’ho van passar molt bé tots dos junts. Fins i tot li van donar una miqueta de Mona! Gràcies Pablo. Equip de First Class. Comparteix Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Comparteix Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Comentaris
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada